Asistenta event-options
Reprezinta asistenta ocazionala in momentul aparitiei unui incident si presupune deplasarea unui angajat la societate.Timp rezolvare:
Semnalarea incidentului se va face telefonic sau prin email si depanarea va incepe in cel mult 4 ore de la momentul anuntarii lui, telefonic si/sau prin delasarea anjagatilor la client. Timpul de depanare se va calcula din momentul in care angajatul societatii a ajuns la societatea dvs, dar nu mai putin de o ora.
Asistenta full-options
Reprezinta asistenta permanenta si presupune o dispecerizare de catre angajatii nostrii a sistemelor cu interventii la semnalarea incidentelor.
Timp rezolvare:
Semnalarea incidentelor se va face telefonic sau prin email iar depanarea va incepe in cel mult 4 ore de la momentul anuntarii, telefonic si/sau prin deplasarea angajatilor la client.
Observatii:
Asistenta event-options se preteaza in cazul in care este necesara o operatie de devirusare, (re)instalare de programe sau sisteme de operare, recuperari de date. Asistenta full-options se refera la intretinerea permanenta a retelei de calculatoare.
Pentru orice tip de asistenta ales de catre client, anuntarea incidentelor se va face in timpul programului de lucru al societatii noastre, adica de luni pana vineri intre orele 9-17.