Ce este MiniCRM?
Un sistem de vânzări complet care automatizează procesul de vânzări într-un mod profesional; prioritizează oportunităţi, gestionează relaţiile cu clienţii şi procesele cu privire la problemele clienţilor. Toate datele înregistrate sunt accesibile în timp real de orice utilizator, iar tot istoricul clientului este înregistrat.
Este un software în baza cloud, nu trebuie să instalezi nimic, îţi trebuie doar un browser pentru a-l folosi. Poţi să personalizezi sistemul conform nevoilor şi provocărilor tale, fără ajutorul unei persoane din IT. Este user-friendly şi uşor de învăţat – noi te ajutăm cu sfaturi şi documente. Poţi de asemenea să îl integrezi cu sistemele pe care deja le foloseşti.
De ce MiniCRM?
Utilizând sistemul, vei avea mai multe venituri, mai mult timp, şi o transparenţă mai mare. Profesioniştii în marketing creează campanii targetate. Reprezentaţii de vânzări închid mai multe vânzări mai rapid. Directorii Generali şi de Vânzări observă şi coordonează procesele mai eficient. În MiniCRM găseşti toate informaţiile pentru a-ţi gestiona relaţiile cu clienţii.
Conectează MiniCRM cu alte aplicaţii sau software-uri. Gestionează relaţiile cu clienţii chiar şi atunci când eşti în mişcare – foloseşte MiniCRM pe smartphone sau tabletă. Aceste lucruri te vor ajuta să vezi cât de util este un CRM şi cât de mult îţi poate îmbunătăţi muncă. MiniCRM este un software complex care te ajută să devii mai bun decât concurența ta. O soluţie perfectă pentru cei ce-şi doresc un software uşor de folosit disponibil oriunde şi oricând. Este o alegere foarte bună pentru întreprinderile mici şi mijlocii sau alte companii.